-ΚΥΡΙΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΚΡΕΜΙΩΤΗ ΑΝ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΘΕΜΑ ΔΥΣ ΚΑΙ THN ΛΕΞΗ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΝΟΕΙ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ . Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ. Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Η΄ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ .
ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΥΛΛΑΒΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΛΛΑΒΗ Η΄ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΦΡΑΣΗ . ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ , ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΣΥΛΛΑΒΩΝ Η΄ΛΕΞΕΩΝ.
ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΩΜΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ . ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΑΣ ΕΞΗΓΩ ΜΕ ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ, ΟΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ «ΟΤΑΝ» ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ «ΝΑΤΟ». Η΄ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΨΙΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΡΙΑ.
ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ Η΄ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ , ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ . ΑΥΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ.
Η ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ:
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΥΤΖΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ. ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ , ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ Η΄ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ.
-ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΚΥΡΙΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΚΡΕΜΙΩΤΗ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΑΙΤΊΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΡΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΦΥΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙQ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΪΝΣΤΑΪΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΣ. ΑΠΛΑ… ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ Η΄ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΑ ΑΡΑ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ . ΟΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΑΒΥΡΥΘΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΒΥΡΥΝΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙ, ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΟΦΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ. ΑΛΛΑ… ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ , ΑΛΛΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΟΥΣ. ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
-ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΝΟΥΣ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ; ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΑΣ.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΡΚΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ. ΣΥΧΝΑ ΛΕΜΕ… ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΑΛΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝΟΟΣ. Η΄, ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ , Η΄ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΟΗΣΗ, ΔΙΑΝΟΙΑ. Η΄ΣΥΧΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ. Η΄ΛΕΜΕ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ. ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ . ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ. Η ΣΚΕΨΗ , Ο ΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΑΡΚΑ. Η ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (ΥΛΟΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΛΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΑΤΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ. ΜΥΑΛΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ. ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΥΑΛΟ . ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΟΠΟΥ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ . ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ . ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ . ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ . ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΟΙ ΜΥΑΛΙΚΕΣ … ΣΩΣΤΑ;;; ΑΡΑ , ΑΛΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΟΡΓΑΝΟ ,ΑΛΛΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΝΟΥΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΕΨΗ Η ΝΟΗΣΗ. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙΣ , ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΥΤΑ Η΄ ΖΩΑ. ΜΟΝΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΡΑ ΤΟ ΕΝΑ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ Η’ ΑΝΕΛΙΣΣΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.
-ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ . ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΑ ΜΕΡΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η΄ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΡΟΦΕΣ . ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ 4% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ DNA ΜΑΣ. ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.
-ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ;
ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ. ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΣΥΧΝΑ ΡΩΤΑΜΕ « ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ , ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ» ΑΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ . ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΙΤΙΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ Η ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ. ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΛΟΓΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΤΙΑ . ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΜΕ ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ, Η ΑΙΤΙΑ, Ο ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΓΕΝΗΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΟΓΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ. ΑΡΑ ,Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΜΕ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΦΑ ΕΩΣ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ Ο ΓΕΝΕΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ . ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΧΑΡΤΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΟΡΑΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ. ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΑΟΡΑΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ . ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΕΣ ΑΟΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ .
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 4% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΔΥΣ-ΛΕΞΙΑ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ! ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΔΥΣ-ΛΟΓΟΣ ΑΦΟΥ Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ! ΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ …ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ….ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ , ΤΟΤΕ Η ΔΥΣ-ΛΕΞΙΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ, ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ , ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΑΣ DNA, ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΛΟΓΟ (ΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ) ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ. ΟΠΟΥ, ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ DNA ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΧΘΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΕΞΕ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ.
ΑΡΑ ΑΦΟΥ Η ΛΕΞΗ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ. ΑΝ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ .
ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 10 % ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΜΕ .ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΧΡΟΝΟΦΟΥΣΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΤΩΤΟ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΗΘΙΝΟ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΕΝΝΕΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΩΔΙΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟ 10% ΕΝΕΡΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .EΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΑΚΕΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΜΟΤΕΛΟΥ DNA . ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΤΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΓΕΝΝΕΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΩΔΙΚΑ, ΤΟ DNA ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΔΗΘΕΝ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΣΣΕΣΘΕ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΝΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΞΙΠΠΑΣΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ. ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΕ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ.
ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗ ΤΕΛΕΙΟ . ΟΥΤΕ ΕΔΩΣΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΥΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ DNAΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. AΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ DNA ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
-ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ;
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΠΙΡΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΙΟΧΗΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ. ΟΙ ΤΟΞΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΔΡΟΥΝ ΣΑΝ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ. ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ Η ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΣΙΤΙΡΑ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΖΕΪΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΟΓΙΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΥΠΕΡΕΚΚΡΙΣΗ ΟΠΙΟΥΧΩΝ ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΟΛΗ ΣΚΕΨΗ .ΤΑ ΟΠΙΟΥΧΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ. Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΣΕ ΓΛΟΥΤΕΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΙΤΗΡΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΣΕ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΟΦΗΜΑ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΕΦΟΝΤΑΝ ΜΕ ΣΤΑΡΙ ΔΙΚΚΟΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΛΟΥΤΕΝΗΣ..ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΚΟΚΟ ΣΤΑΡΙ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΖΕΑ Η΄ΖΕΙΑ’ ΑΡΧΙΣΕ Η ΝΟΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΙΤΙΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΛΟΥΤΕΝΗΣ. ΚΑΙΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΓΛΟΥΤΕΝΗ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΑΥΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
-Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ . ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ;
ΣΑΦΩΣ. ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΟΧΗΜΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΠΡΩΤΥΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΓΕΝΝΕΤΙΚΗ ΚΩΔΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ , ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΑΝ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΦΑ ΩΣ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ, ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ , Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΓΕΝΝΕΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
ΑΡΑ ΟΤΑΝ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΑ ΤΑ ΓΕΝΝΕΤΙΚΑ ΔΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ .
ΑΝ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΓΚΡΙΚΛΙΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΑ ΕΚΤΙΝΑΧΘΕΙ Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ 4% ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΤΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΡΕΝΕΣ ΤΟ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΓΟΝΙΔΙΑΚΑ.
-ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ .
Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΥΝΕΒΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ. ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ.
- ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ.
Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΗ ΓΡΑΦΗ . ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΘΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΝΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η’ ΑΛΛΟΙΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΝΟΗΣΑΝ ΟΙ ΛΟΓΙΟΙ ΕΠΙ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ. ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ. ΕΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΟΙ ΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΙΣΕΙΣ . ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ .Η ΛΕΞΗ ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΟΥ ΕΜΦΥΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑΣΣΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΝΕΛΙΞΗ. ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΛΙΣΕΙΣ ΕΙΧΕ . ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΚΛΙΝΩ ΜΕ ΓΙΩΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΚΤΑΩ ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΑ ΚΛΙΣΗ , ΜΠΑΤΑΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΛΑΊΚΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ,ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΓΕΡΝΕΙ. ΑΡΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΚΛΙΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΜΠΑΤΑΡΕΙ . ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΛΙΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΨΕΥΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΩΞΑΝ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΑΝΕΛΙΞΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΗ ΓΡΑΦΗ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΑΙΑΝΔΡΟ ΓΡΑΦΗ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ , ΑΝ ΤΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΜΑΙΑΝΔΡΟ. ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΔΑΞΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ .ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ Ο ΣΩΡΡΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΜΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΙΑΝΔΡΟ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ. ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΟΠΩΣ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ. ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ ΑΠΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΩΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΑΡΧΑΙΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ.
ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΚΕΤΟ ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!!! . ΡΩΤΑΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑ , ΓΛΩΣΣΑ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΡΩΤΑΣ , ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΑΜΗΧΑΝΟ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ. ΤΟΤΕ ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΤΑΙ.. ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ , ΑΓΓΛΙΚΑ! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ ΑΓΓΛΙΚΑ! ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ, ΕΧΩ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ . ΕΝΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΤΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΙΑ-ΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΓΕΝΝΕΤΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΜΑΣ , ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ . ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΧΡΟΝΟΦΟΥΣΚΑΣ ΠΟΥ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ !. ΑΠΕΙΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΑ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΑΡΧΑΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ.
-ΟΜΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Η΄ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ;
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA. ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ DNA KAI ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ . ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ, ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ .ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΛΕΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΚΑΙ ΙΩΣΕΙΣ. ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ, ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ… ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΣΟΦΙΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΚΟΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ΑΛΛΑ,,, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΣΕ ΑΥΤΑ . Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΟΦΙΑ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η΄Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ;;;
ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ.ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ .
(Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ Β' ΜΕΡΟΣ)